Finantari

Development Training Consulting, impreuna cu partenerii sai, ofera institutiilor publice si companiilor din Romania consultanta pentru atragerea si gestionarea de finantari nerambursabile, dar si pregatirea acestora pentru implementare. Asistenta specialistilor nostri incepe inca din faza de identificare a liniei de finantare, astfel incat ideea dumneavoastra sa fie optimizata. Urmeaza etapa de scriere a cererii de finantare si cea de asistenta pe toata perioada de implementare a proiectului, astfel incat echipa noastra va este alaturi pe tot parcursul proiectului dumneavoastra.

Serviciile pe care le oferim constau in:

•    Completarea cererilor de finantare specifice programului de finantare;
•    Asistenta tehnica si consultanta pentru derularea procedurilor de achizitie;
•   Servicii de consultanta si managementul proiectului de investitii pe toata perioada derularii acestuia (inclusiv rapoarte si cereri de rambursare);
•    Asigurarea unui manager de proiect pe toata perioada derularii contractului de finantare si a investitiei.

Un management financiar si un management al proiectului performante sunt vitale pentru gestionarea inteligenta a resurselor financiare, va ajuta sa evitati blocajele si riscurile financiare in implementarea proiectului, respectand in acelasi timp rigorile impuse de finantatori si lege. Gasirea solutiilor practice care va scot din lipsa de lichiditati, a solutiilor de redresare in perioadele cu cash flow negativ si nu in ultimul rand realizarea corecta a raportarilor financiare pentru rambursarea sumelor eligibile sunt aspecte deloc de neglijat pentru implementarea cu succes a unui proiect cu finantare nerambursabila.

Aplicantii si/sau managerii de proiect trebuie:

•    Sa fie capabili sa inteleaga tipurile de cheltuieli eligibile si sa le incadreze corect pe linii de finantare;
•    Sa fie capabili sa construiasca un buget conform solicitarilor cererii de finantare;
•    Sa cunoasca modul de intocmire a fluxului de numerar al unui proiect si corelarea acestuia cu fluxul de numerar al organizatiei;
•    Sa fie capabili sa inteleaga modul de intocmire a unui raport financiar;
•    Sa stie cum sa gestioneze bugetul.