Curs Competente antreprenoriale
Curs de perfectionare, destinat celor care doresc sa isi dezvolte propria afacere sau sa isi imbunatateasca abilitatile antreprenoriale.
Trainingul este autorizat de Autoritatea Nationala pentru Calificari, finalizat cu eliberare de certificate recunoscute de catre Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice si Ministerul Educatiei Nationale.
Cand are loc cursul de Competente antreprenoriale?
Cursul se desfasoara pe parcursul a 4 zile in total, cu un numar de 16-18 participanti, in perioada:
11.10-25.10. 2021
17.01-30.01. 2022
Cursurile se vor desfasura in Iasi.
La cerere pentru grupuri organizate, cursul de Competente antreprenoriale se desfasoara si in alte orase din tara.
Ce competente imi dezvolt la curs?
- Intelegerea principalelor notiuni si concepte privind antreprenoriatul;
- Intelegerea si definirea notiunilor de baza in ceea ce priveste initierea unei afaceri;
- Intelegerea principalelor notiuni de marketing – Realizarea analizei de piata;
- Intelegerea principalelor notiuni de marketing – Identificarea mixului de marketing;
- Intelegerea si definirea notiunilor de baza in ceea ce priveste organizarea unei afaceri – Planificarea si conducerea unei afaceri;
- Intelegerea si definirea notiunilor de baza in ceea ce priveste organizarea unei afaceri – Realizarea planului de afaceri;
- Intelegerea si definirea notiunilor de baza in ceea ce priveste organizarea unei afaceri – Identificarea resurselor financiare ale afacerii;
- Intelegerea principalelor notiuni de management al resurselor umane;
- Identificarea si intelegerea modalitatilor de comunicare in cadrul firmei si a relatiilor cu mediul inconjurator;
- Identificarea si intelegerea elementelor de risc ale unei afaceri;
- Prezentarea ideilor de afaceri;
Despre ce voi invata?
Tematica de la cursul autorizat de Competente profesionale cuprinde urmatoarele puncte:
- Definirea notiunii de antreprenor si identificarea avantajelor antreprenoriatului in raport cu alte forme de desfasurare a activitatii
- Abilitati antreprenoriale
- Misiunea, strategia, scopul si obiectivele (generale si specifice) unei afaceri
- Analiza de piata – identificarea si delimitarea pietelor tinta, restrictii si conditionari la intrarea pe piata, profilul consumatorului vizat, contextul concurential, analiza SWOT
- Mixul de marketing al afacerii – politica de produs, politica de pret, politica de distributie, instrumente de comunicare
- Definirea notiunilor de actionari/asociati, manageri, administratori, angajati
- Planul de afaceri – tipuri de resurse (materiale, umane, informationale), investitii initiale, capitalul de lucru, venituri si cheltuieli, aspecte juridice, fiscale si contabile
- Finantarea unei afaceri – necesarul de finantare, principalele surse rambursabile si nerambursabile de finantare
- Managementul resurselor umane – forme de angajare/colaborare, recrutarea, selectarea si angajarea personalului, abilitati de conducere, rezolvare de probleme
- Notiuni de comunicare interna si externa, comunicarea nonverbala
- Riscuri in antreprenoriat – evaluarea si gestionarea riscurilor, asigurarea impotriva riscurilor, prevenirea fraudelor
Cat ma costa?
*Taxa de participare este de 700 de lei, pret in care sunt incluse: suportul de curs al participantului, pauzele de cafea, certificatul de absolvire, suplimentul descriptiv si taxa de examinare.
**In cazul inscrierii a 2 sau mai multe persoane, fiecare beneficiaza de o reducere de 100 de lei.
***Pentru a va asigura locul la curs trebuie sa urmati pasii de mai jos.
**** Persoanele care fac dovada apartenetei la o categorie defavorizata, vor avea o reducere de 50% la taxa de participare.
Cum ma inscriu?
Prima conditie pe care trebuie sa o indepliniti pentru a participa la cursul de Competente antreprenoriale este sa fiti absolvent al invatamantului general obligatoriu.
- Completati online formularul de pe site (daca reprezentati o persoana juridica, treceti si datele firmei/organizatiei/institutiei)
- Sau descarcati formularul de inscriere si trimiteti-l completat la training@cursautorizat.ro.
- Verificati-va adresa de e-mail – veti primi un mesaj de confirmare din partea noastra
- In saptamana premergatoare cursului listati factura proforma si achitati taxa de participare la banca (mentionati “Taxa de training CA”)
Acte necesare:
- Copie dupa cartea de identitate;
- Copie dupa ultima diploma de studii;
- Copie dupa documentul care atesta achitarea taxei de participare.
Cursul de Competente antreprenoriale se bazeaza pe aplicatii si studii de caz care va vor ajuta sa dezvoltati si sa puneti in practica idei de afaceri diverse. Trainingul este interactiv si contribuie la dezvoltarea spiritului de initiativa si a capacitatii de a identifica oportunitati de afaceri.