Curs Expert achizitii publice

Curs destinat atat celor implicati in procesele de elaborare a documentatiei de atribuire, cat si ofertantilor din cadrul companiilor si structurilor care participa la achizitii.

Cursul de Expert achizitii publice este autorizat de catre Autoritatea Nationala pentru Calificari, finalizat cu eliberare de certificate recunoscute de catre Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice si Ministerul Educatiei Nationale. Astfel, absolventii cursului vor fi certificati ca experti achizitii publice, in conformitate cu Clasificarea Ocupatiilor din Romania, cod COR 214946.

Trainer: Marius Danga si Andrei Tabarcea

Cand are loc cursul de Expert achizitii publice?

Cursul se va desfasura in perioada:  7-8 si 14-15 octombrie, pe parcursul a 4 zile in total, in Iasi.

La cerere pentru grupuri organizate, cursul de Expert achizitii publice se desfasoara si in alte orase din tara.

Ce competente imi dezvolt?
  • Planificarea eficienta a resurselor;
  • Identificarea aspectelor legislative din domeniu, precum si a legislatiei conexe;
  • Intelegerea rolului pe care achizitiile publice le joaca in organizatii;
  • Utilizarea corecta a metodelor si a tehnicilor utilizate in administrarea contractului;
  • Cunoasterea cerintelor specifice sistemului electronic SEAP;
  • Gestionarea situatiilor de risc;
  • Solutionarea eficienta a contestatiilor.
Despre ce voi invata?
  • Ultimele reglementari in domeniul achizitiilor publice;
  • Introducere si principii generale;
  • Tipuri de contracte de achizitii publice;
  • Autoritatile contractante, domeniile de aplicare si exceptiile;
  • Calendarul achizitiilor publice si programul anual de achizitii publice;
  • Estimarea valorii contractelor de achizitii publice;
  • Caietul de sarcini si termene de solicitare a clarificarilor;
  • Reguli de participare la procedura de atribuire;
  • Publicarea anunturilor: de intentie, de participare si de atribuire;
  • Reguli speciale de transparenta, de comunicare si transmitere a datelor si de evitare a conflictelor de interese;
  • Licitatia deschisa, licitatia restransa, dialogul competitiv;
  • Negocierea cu/fara publicarea prealabila a unui anunt de participare;
  • Cererea de oferta, concursul de solutii;
  • Sistemul electronic de achizitii publice (site-ul www.e-licitatie.ro);
  • Atribuirea contractelor de achizitii publice;
  • Oferte alternative, subcontractanti;
  • Criterii de calificare si selectie: situatia financiara a ofertantului, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, situatia economico-financiara, capacitatea tehnica, standarde de asigurare a calitatii, criteriul de atribuire a contractelor de achizitii publice;
  • Stabilirea ofertei castigatoare si informarea candidatilor; incheierea contractelor de achizitii publice;
  • Anularea aplicarii procedurii de atribuire;
  • Contractele de concesiune si contractele sectoriale in activitati relevante;
  • Solutionarea contestatiilor;
  • Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, cai de atac impotriva deciziilor C.N.S.C.;
  • Solutionarea litigiilor in instanta; contraventii si sanctiuni.
Cat ma costa?

*Taxa de participare este de 850 de lei, pret in care sunt incluse: suportul de curs al participantului, pauzele de cafea, certificatul de absolvire, suplimentul descriptiv si taxa de examinare.

**In cazul inscrierii a 2 sau mai multe persoane, fiecare beneficiaza de o reducere de 100 de lei. 

***Pentru a va asigura locul in sala de curs trebuie sa urmati pasii de mai jos.

Cum ma inscriu?

Prima conditie pe care trebuie sa o indepliniti pentru a participa la cursul de „Expert achizitii publice” este sa fiti absolvent al unei institutii de invatamant superior.

  • Completati online formularul de pe site (daca reprezentati o persoana juridica, treceti si datele firmei)
  • Sau descarcati formularul de inscriere si trimiteti-l completat la training@cursautorizat.ro sau prin fax – 0232-271.124
  • Verificati-va adresa de e-mail
  • Listati factura proforma
  • Achitati taxa de participare la banca (mentionati “Taxa de training EAP”)
Acte necesare:
  • Copie de buletin/cartea de identitate;
  • Copie dupa ultima diploma de studii;
  • Copie dupa documentul care atesta achitarea taxei de participare.

Punctul forte al cursului de „Expert achizitii publice” pe care il organizam in cadrul companiei este reprezentat de numeroasele studii de caz pe care trainerul le analizeaza impreuna cu participantii. De asemenea, sunt prezentate in detaliu etapele procesului de achizitii publice, de la planificarea acestora pana la finalizarea procedurilor, astfel incat sa cunoasteti cat mai bine fiecare pas dintr-un astfel de demers.