Curs Copywriting
Cursul de „Copywriting” se adreseaza atat persoanelor care lucreaza in industriile creative (IT, design, marketing, comunicare), cat si celor care provin din agentii de publicitate si sunt nevoiti sa identifice in permanenta concepte creative pentru clientii cu care colaboreaza. Obiectivul central al acestui curs este de a deprinde abilitatea de a formula mesaje potrivite, cu impact asupra publicului, astfel incat rezultatele sa fie cele dezirabile.
Traineri: Oana Filip si Adriana Gaftoniuc
Cand are loc?
Cursul se organizeaza la cerere, cu un numar de maxim 16 participanti, in Iasi.
Cat ma costa?
*Taxa de participare este de 300 de lei + TVA, pret in care sunt incluse: suportul de curs al participantului si pauzele de cafea.
** Pentru a va asigura locul in sala de curs trebuie sa urmariti pasii de mai jos.
Cum ma inscriu?
Tot ce trebuie sa faci este sa completezi formularul cu datele tale reale iar noi te vom contacta.
Acte necesare:
- Copie de buletin/cartea de identitate;
- Copie dupa ultima diploma de studii;
- Copie dupa documentul care atesta achitarea taxei de participare.
Ce competente imi dezvolt?
- Imbunatatirea capacitatilor de concepere a materialelor folosite in comunicare, indiferent de caracterul acestora: promotional, informativ, publicitar;
- Cresterea capacitatii de a intelege si raspunde corespunzator cerintelor unui brief;
- Dezvoltarea capacitatii de a realiza materiale de comunicare in functie de anumite tipuri de copywriting;
- Imbunatatirea abilitatilor de a concepe mesaje creative incadrate in deadline;
- Imbunatatirea capacitatii de adaptare a comunicarii in functie de diverse publicuri tinta;
- Imbunatatirea capacitatii de a redacta materiale folosite in vanzarea de diferite produse sau servicii.
Despre ce voi invata?
- Ce inseamna copywriting si content writing;
- Care sunt etapele prin care trece un materiale de copywriting;
- Instrumente necesare pentru realizarea de materiale de copywriting;
- Formularea mesajelor publicitare in functie de mai multe tipuri de copywriting;
- Utilizarea tehnicilor creative in procesul de copywriting.
Prin intermediul trainingului de „Copywriting” se urmareste dezvoltarea de cunostinte si abilitati necesare intr-o astfel de activitate. Pe parcursul trainingului, participantii vor avea posibilitatea sa identifice corect etapele pe care un mesaj le parcurge pana ajunge la stadiul in care poate fi livrat publicului tinta. Pe langa intelegerea rolului pe care copywritingul il are de indeplinit, participantii vor fi pusi in situatia de a utiliza diferite tehnici creative pentru conceperea unor mesaje cu impact.